Najczęściej zadawane pytania
Dane logowania znajdują się na umowie.
W przypadku ich braku należy skontaktować się telefonicznie z infolinią.
42-253 Janów Częstochowska 18
97-532 Żytno ul. Marii Konopnickiej (skrzyżowanie ze Strażacką)
42-202 Częstochowa, ul. Wręczycka 121/123
42-233 Radostków-Kolonia Wesoła 2
42-100 Kłobuck Wieluńska 14
42-140 Panki, ul. Tysiąclecia 6
42-580 Wojkowice Pułaskiego 1A
42-460 Mierzęcice Wolności 137
46-320 Praszka, ul. Cmentarna 1
42-622 Orzech ul.Bytomska 27E (obok S4S Squash for Silesia)
42-600 Tarnowskie Góry Gliwicka obok 73
42-600 Tarnowskie Góry, ul. Nakielska 1 (przy C.H.U. HALA)
Wszystko zależy czy pod nowym adresem są warunki techniczne, w celu ustalenia możliwości prosimy o kontakt z naszą infolinią.
Urządzenie światłowodowe (router) należy zwrócić do 14 dni od zakończenia umowy.
W przypadku braku zwrotu może zostać naliczona nota obciążeniowa zgodnie z regulaminem i cennikiem umowy.
W celu przypomnienia lub nadania nowego hasła należy skontaktować się z infolinią.
Ważne – wyłącznie właściciel umowy może zmienić hasło.
Aby poprawnie wykonać test prędkości należy połączyć urządzenie, na którym będzie wykonywany test z routerem za pomocą kabla internetowego i podłączeniu przejść na witrynę speedtest.net
2,4Ghz – Większy zasięg WiFi, mniejsza przepustowość.
5Ghz – Mniejszy zasięg WiFi, większa przepustowość.
Tak, dzięki naszej aplikacji mobilnej możesz oglądać ulubione programy na urządzeniach mobilnych.
Na chwilę obecną wszystkie pakiety telewizyjne są łączone z usługą internetu światłowodowego.
W lokalnym Biurze Obsługi Klienta
- Przyjdź do biura i razem z konsultantem złóż wniosek o przeniesienie numeru.
- Zajmiemy się pozostałymi formalnościami. Zostaniesz poinformowany o przebiegu procesu za pośrednictwem wybranej przez Ciebie formy kontaktu (SMS, e-mail, telefon).
- Po potwierdzeniu daty przeniesienia numeru przez Twojego dotychczasowego operatora skontaktujemy się z Tobą i zaprosimy do biura. Będziesz mógł podpisać umowę na przenoszony numer i odebrać kartę SIM.
- Karta SIM zostanie aktywowana zgodnie z wcześniej ustaloną datą przeniesienia numeru, a karta od dotychczasowego operatora zostanie wyłączona.
Przenieść numer mogą klienci Orange korzystający wyłącznie z usługi Orange na kartę.
Rozmowy, sms-y/mms-y są nielimitowane niezależnie od wybranego pakietu, natomiast ilość GB zależy od wybranej taryfy.
Termin płatności za świadczone usługi jest do każdego 10 dnia miesiąca.
Stan salda można zweryfkować:
- Logując się do panelu BOK
- Kontaktując się telefonicznie z infolinią.
Faktury dostępne są po zalogowaniu do panelu klienta BOK
Dyspozycje zwrotu należy pobrać z zakładki „dokumenty do pobrania”. Wypełniony dokument można złożyć w formie:
- Skanu lub zdjęcia przesłanego na adres email biuro@swiatlowodem.pl
- Dokumentu wysłanego drogą tradycyjną (listownie).
- Osobiście w naszym biurze.