Najczęściej zadawane pytania

Dane logowania znajdują się na umowie.
W przypadku ich braku należy skontaktować się telefonicznie z infolinią.

42-253 Janów Częstochowska 18

97-532 Żytno ul. Marii Konopnickiej (skrzyżowanie ze Strażacką)

42-202 Częstochowa, ul. Wręczycka 121/123 

42-233 Radostków-Kolonia Wesoła 2

42-100 Kłobuck Wieluńska 14

42-140 Panki, ul. Tysiąclecia 6

42-580 Wojkowice Pułaskiego 1A

42-460 Mierzęcice Wolności 137

46-320 Praszka, ul. Cmentarna 1

42-622 Orzech ul.Bytomska 27E (obok S4S Squash for Silesia)

42-600 Tarnowskie Góry Gliwicka obok 73

42-600 Tarnowskie Góry, ul. Nakielska 1 (przy C.H.U. HALA)

Wszystko zależy czy pod nowym adresem są warunki techniczne, w celu ustalenia możliwości prosimy o kontakt z naszą infolinią.

Urządzenie światłowodowe (router) należy zwrócić do 14 dni od zakończenia umowy.
W przypadku braku zwrotu może zostać naliczona nota obciążeniowa zgodnie z regulaminem i cennikiem umowy.

W celu przypomnienia lub nadania nowego hasła należy skontaktować się z infolinią.

Ważne – wyłącznie właściciel umowy może zmienić hasło.

Aby poprawnie wykonać test prędkości należy połączyć urządzenie, na którym będzie wykonywany test z routerem za pomocą kabla internetowego i podłączeniu przejść na witrynę speedtest.net 

2,4Ghz – Większy zasięg WiFi, mniejsza przepustowość.

5Ghz – Mniejszy zasięg WiFi, większa przepustowość.

Tak, dzięki naszej aplikacji mobilnej możesz oglądać ulubione programy na urządzeniach mobilnych.

Na chwilę obecną wszystkie pakiety telewizyjne są łączone z usługą internetu światłowodowego.

W lokalnym Biurze Obsługi Klienta

  1. Przyjdź do biura i razem z konsultantem złóż wniosek o przeniesienie numeru.
  2. Zajmiemy się pozostałymi formalnościami. Zostaniesz poinformowany o przebiegu procesu za pośrednictwem wybranej przez Ciebie formy kontaktu (SMS, e-mail, telefon).
  3. Po potwierdzeniu daty przeniesienia numeru przez Twojego dotychczasowego operatora skontaktujemy się z Tobą i zaprosimy do biura. Będziesz mógł podpisać umowę na przenoszony numer i odebrać kartę SIM.
  4. Karta SIM zostanie aktywowana zgodnie z wcześniej ustaloną datą przeniesienia numeru, a karta od dotychczasowego operatora zostanie wyłączona.

Przenieść numer mogą klienci Orange korzystający wyłącznie z usługi Orange na kartę.

Rozmowy, sms-y/mms-y są nielimitowane niezależnie od wybranego pakietu, natomiast ilość GB zależy od wybranej taryfy. 

Termin płatności za świadczone usługi jest do każdego 10 dnia miesiąca.

Stan salda można zweryfkować:

  • Logując się do panelu BOK
  • Kontaktując się telefonicznie z infolinią.

Faktury dostępne są po zalogowaniu do panelu klienta BOK

Dyspozycje zwrotu należy pobrać z zakładki „dokumenty do pobrania”. Wypełniony dokument można złożyć w formie:

  • Skanu lub zdjęcia przesłanego na adres email biuro@swiatlowodem.pl
  • Dokumentu wysłanego drogą tradycyjną (listownie).
  • Osobiście w naszym biurze.